Kor fort du kom!

 

Naturen er vårt vakreste maleri, Kvannfjellet

Våren er her for fullt – det knappes, spires og baner seg vei. Sen morgen tilbringes på barkrakken på kjøkkenøya, JT har kaffen klar, en kosetrengt vov på fanget, sola har allerede vært oppe i flere timer, som har gjort huset deilig og varmt. Det er vår, og utsikten i alle himmelretninger gir oss glede og energi til å gjøre eiendommen klar for den lyse årstiden og sommergjester som vi håper på – i hopetall.

Hattli
Hattlihuken

Vi skal bare litt i høyden før vi møter på snø. Vakkert ved Hattli hvor bygdefolket har satt opp en gapahuk. Allerede blitt et møtested for bålkaffe, kanelboller og grilla pølser. Heldige oss!

Hestehov er vår i Nord
Fjæra med Mårfjellet i forgrunnen
Linn Kristin nyter våren etter en kald vinter

I fjæra er det vårfornemmelser.Vi er så heldige å ha et sted i fjæra kor vi har gapahuk og jeg kajakken min. Vi nyta dagen i dag,  hvilte øyet på vakre fjord og fjell, rydda litt og gjorde kajakken klar til tur i morra. Kaffe og smakfull niste ble det også.

Nordlys og blå himmel

Nordlys og blå himmel var en ny opplevelse. Jeg trodde først det var en sky, men da flere rundt meg la ut bilde, kunne jeg legge det til i minneboka.

Himmelen i kveld kl. 21.20 – vakker

Ha en herlig vår, bruk naturen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg