Livsnytere

Tiden strekker til for den som bruker den, sitat fra Leonardo da Vinci. På Skogly er vi gode til det. JT er A-menneske og står tidlig opp, fyrer i ovnen, koker kaffe og dekker frokostbord. Jeg er B, trøtt og lat. Våkner til liv etter noen kaffekopper og drar meg til en laaang frokost. Da er jeg klar! Kor vi diskuterer, småkrangler, begge vil ha rett, bruker Google for å finne svar.

Vår – årets første vårmåned har vært fantastisk her Nord. Skiturer i nydelig vær, lunsj på Sjuholmvatnet, turer i fjæra med kaffe og nogo attåt i gapahuken, gåturer på skara med Marit søster og Minka, en øl på terrassen – kroppen er fornøyd.

JT elsker ved, og er i god gang bak sjåen. Vinterveden blir sikret.

Vi er glad i det sosiale livet og har mange aktiviteter, venner og kultur betyr mye for oss.

Selv er jeg glad i å laupe, Bardufoss flyplass er ikke langt unna og i Oslo er jeg også “hjemme”.

Bak Åsen
Nydelig i skogen
Møtte Marit og Minka under Åsen

 

Vedmannen – lykkelig
8. maifeiring i fjæra

 

3 kommentarer
    1. Koselig å lese om trivelige hverdager der Nord! Hils vedmannen og fortell at Erik og jeg var på Det norske teateret og så stykket Hel ved, en ‘sakprosaforestilling’ basert på boka til Lars Mytting med samme navn! Da lærte man å stable ved, da!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg